"...Μόνο ικετεύω...
Να δεχτείς φως -πανσέληνο έταξες σε δυο ψυχές,
στον ποιητή που αργοπεθαίνει ανοργασμικός στην πένα,
σ'έναν εαυτό -λιμοκτονεί στη συντριβή του φοβού.
Σύρε την αλυσίδα.
Πνίξε τελευταία φορά τον τρόμο,
ανέπνευσε." Amy Roussou Boukouvala

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Πενθώ το σκοτάδι μου

" Μ' ένα σχοινί πενθώ το σκοτάδι μου.
Παρέα με το φόβο μου ελπίζω.
Στίχοι μου...
Κεραυνόπληκτοι στο χάσιμο της μέρας,
ασίγαστοι πόθοι που αιμορραγούν το καλωσόρισμα.

-Εαυτέ που παντού σε γύρεψα.

Εκεί που κανένας την απουσία δεν αντιλήφθηκε,
στο βλέμμα, το ασύμφορο της νιότης μου,
στο χάδι το τραχύ απ' την μοίρα,
σ' ότι φιλί περίσσεψε ανάπηρο, νεκρής αγάπης.

-Εαυτέ παντού σε έκλαψα.

Στο περιθώριο, όχι μονάχη.
Μαζί με τύψεις και ενοχές σε στόλισα,
με λόγια από όρκους που ξεχάστηκαν αφανείς.

- Εαυτέ με τούτο το σκοινί σε πενθώ πρόωρα -
Κάποτε και η ώρα σκυφτή θα θρηνήσει εντός μου.
" Amy Boukouvala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου