"...Μόνο ικετεύω...
Να δεχτείς φως -πανσέληνο έταξες σε δυο ψυχές,
στον ποιητή που αργοπεθαίνει ανοργασμικός στην πένα,
σ'έναν εαυτό -λιμοκτονεί στη συντριβή του φοβού.
Σύρε την αλυσίδα.
Πνίξε τελευταία φορά τον τρόμο,
ανέπνευσε." Amy Roussou Boukouvala

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Φως - Σκοτάδι

" Τρεις φορές αγνάτευσα το σκοτάδι..
Την πρώτη έψαξα για θησαυρούς.
Για χαμόμηλα που τ' απόσταγμα τους, θα θεράπευε τον πόνο.
Την κατακρημνισμένη αγάπη που τσακίστηκε στο βήμα μας,
την επιθυμία, για περισσότερα τριαντάφυλλα στο σώμα σου.
Την δεύτερη οραματίστηκα το μέλλον.
Πώς αδιόρατα σιγομουρμούριζε ο άλλος μου εαυτός.
- Σ’ ερωτεύτηκα, σε πόθησα, σε λησμόνησα -
Πώς μαράζωσε το ηθικό σαν αντίκρισε τ' ανήθικό μας.
Την τρίτη αποκοιμήθηκα στην αγκαλιά του.
Έκλεισα τα ματόκλαδα και αφέθηκα μ' όλη την πίστη μου,
μ' όλο τ’ όνειρο ν' ακολουθεί λαχανιασμένο,
σε λιβάδια που πάνω, κάτω μου, μπλε αντίκριζα.

Τρεις φορές χάζεψα το φως.

Την πρώτη και τη δεύτερη συλλογίστηκα.
Αν είναι αλήθεια πως λούστηκα τον ήλιο.
Την τρίτη πεθύμησα πάλι το σκοτάδι μου.


Κακή συνήθεια να μη σε βλέπουν, αλλά πάντα μου άρεσε.
" Amy Boukouvala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου