"...Μόνο ικετεύω...
Να δεχτείς φως -πανσέληνο έταξες σε δυο ψυχές,
στον ποιητή που αργοπεθαίνει ανοργασμικός στην πένα,
σ'έναν εαυτό -λιμοκτονεί στη συντριβή του φοβού.
Σύρε την αλυσίδα.
Πνίξε τελευταία φορά τον τρόμο,
ανέπνευσε." Amy Roussou Boukouvala

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Πίστεψε!

"Την πένα ερωτεύομαι, πίστεψε!
Τις λέξεις που ασελγούν μαζί,
αλλά και χωρίς μου την ίδια ώρα..
Τον πόνο ερωτεύομαι, πίστεψε!
Τη σάρκα σα γευτεί το λυσσαλέο,
εκεί που η τρέλα με το χαιρέκακο μπλέκει..
Τη γλώσσα που χάσκει στεγνή, πίστεψε!
Τα φιλιά του ίσως,
κάθε που σε γιατί καταλήγουν..
Την ωμή αναρχία μέσα μου, πίστεψε!
Όταν το σπαθί κραδαίνω στο φόβο
και χίλιες φορές μ'απαντά -γονάτισε!
Τον ίσκιο μου ερωτεύομαι, πίστεψε!
Το αθέατο του, την ηλιαχτίδα του,
αυτή που φυλά βαθειά στο σκοτάδι μας..
Ξεκρεμώντας εν'αστέρι..
Το τσακισμένο μου βήμα,
από το πρώτο βαλς που χορέψαμε στον ύπνο μας..
Ανελέητη πια ανατριχίλα..
Ματωμένη αγκαλιάζω ότι από πάντα με συντρόφευε.
Εμένα ερωτεύομαι, ΠΙΣΤΕΨΕ!" Amy Roussou Boukouvala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου